Onze troeven

Het SJCA biedt je innovatief en creatief onderwijs. SJCA vormt al generaties lang leerlingen tot jongvolwassenen met een open geest, geeft ruimte en biedt ondersteuning, en boeit niet alleen leerlingen, maar iedereen die deel uitmaakt van onze collegefamilie.

Onze troeven

SJCA biedt aan

• een ruim aanbod aan studierichtingen met daarbinnen nog ruimte voor keuzevakken;
  • een samenleven van leerlingen uit ASO en KSO,  wat voor een boeiende kruisbestuiving zorgt;
  • degelijk onderwijs in een traditie van 130 jaar.

SJCA vormt

• leerlingen die goed gewapend aan het hoger onderwijs beginnen (bekende oud-leerlingen);
  • al generaties lang leerlingen tot mondige en kritische volwassenen die stevig in hun schoenen staan;
  • leerlingen tot jongvolwassenen met een open geest, die zonder vooroordelen en met respect voor ieders mening naar de wereld kijken.

SJCA geeft ruimte

• aan creatieve initiatieve;
  • aan al wie wil meewerken aan ons beleid (leerlingen- en ouderraad);
  • én biedt ondersteuning aan wie het op persoonlijk, sociaal of relationeel vlak moeilijk heeft.

SJCA boeit

• vele leerlingen, personeelsleden, ouders en oud-leerlingen die graag deel uitmaken van de warme collegefamilie!
Geen fotobeschrijving beschikbaar.